jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

dagens ridtur

Publicerad 2014-04-30 19:53:51 i Allmänt,

Vi har haft problem med internet idag så har inte kunnat blogga men nu ska jag skriva om ridpasset! Först red Maja lite. Hon skrittade och travade och jag ledde. Vi for över lite travbommar och det gick bra! Sen red jag ut en liten bit med henne. Vi busgalopperade en hel del. Lite uppför backar och sånt. Det var väldigt roligt och allt kändes bra. Finns inte så mycket att säga om passet men det gick bra som sagt!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela