jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Soligt och svalt.

Publicerad 2014-08-31 14:25:52 i Allmänt,

Så ser vädret ut idag. Solen skiner men det är lite svalt ändå. Är sjukt trött idag men var upp till två igår och så länge är jag inte van vid att vara uppe. Steg upp 9 imorse. Men får gå i säng tidigare ikväll så jag orkar med skolan imorgon. Jobbig dag har vi imorgon, både finska och engelska och det är typ dom värsta ämnen...

Meiu ska ridas idag. En hårdare och längre uteritt står på schemat. Mycket galopp och konditionsträning ska det bli. Nu ska hon få mer muskler och bättre kondition. Ska börja skriva mera intressantare och bättre inlägg nu.


Bella style. Hon flemar väldigt ofta.


Älsklingen igår <3

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela