jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Uteritten med Bella idag

Publicerad 2014-06-29 21:36:44 i Allmänt,

Red en uteritt med Bella idag. Pigg och glad var hon och öronen spetsade hela tiden. Blev mycket skritt med korta sträckor i trav. När vi kom ut på en väg galopperade vi en lång sträcka och hon gasade på av sig själv och tyckte det var så kul. Det tyckte jag också. Allt gick väldigt bra hela passet och jag är så nöjd över dom här tre passen jag ridit henne och jag har lärt mig att rida henne mycket bättre nu. Självklart har det varit väldigt roligt att rida Zaku också och han har skött sig som en prins. Dom är båda två väldigt roliga att rida men dom är så olika till sättet.


Bella i fredags! <3

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela