jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Dressyrpass!

Publicerad 2014-03-31 15:14:11 i Allmänt,

Red dressyr idag. Började med att skritta och trava fram länge. Ökade och saktade och växlade mellan en hög och låg form! Hon var så mjuk och skänkelvikningar satt perfekt! I galoppen har jag haft lite problem med min sits då jag sätt på filmer. Jag har lutat mig lite för mycket framåt och blivit spänd. Men idag tränade jag på det och lutade mig mer bakåt och längde lite på tyglarna. Då gick hon bäst hon nånsin gått i form i galopp och jag red bäst jag nånsin ridit! Vi samarbetade super bra och hon stressade aldrig upp sig eller nått! Allting satt och Meiu var så fin!♥ idag tog vi ett stort steg framåt och jag är så NÖJD! ♥
Måste fota nya dressyrbilder snart!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela