jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

dagen..

Publicerad 2014-10-09 21:25:57 i Allmänt,

Skolan gick rätt så snabbt och de var skönt att komma hem sen.
Red först zaku. Vi hoppade lite. Hade satt upp tre hinder som var på en stor volt typ. Ett på 30cm, ett på 50cm och ett på 70cm på ett ungefär då. Hoppade inga höga höjder då de var lite blött. Vill ju inte riskera att slinta omkull. Men de gick så sjukt bra. Vilken ponny han är. Han gjorde allt såå fint<3<3
Sen var de meius tur då. Ryktade henne först och sen kratsade hovarna. Ni tror inte att ena bak skon var lös?! Humöret sjönk till botten typ. Var så taggad att äntligen få sitta upp på meiu igen. Jag hade ställt fram alla grejjer och ryktat klart, Men de var bara att klappa ponnyn och släppa henne i hagen igen. Så är de, finns inget man kan göra åt de. Hästarna skos på lördag. Nu har hon bara en sko kvar..



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela