jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Godmorgon alla!

Publicerad 2014-09-30 06:18:29 i Allmänt,

Var och red för en stund sen. Satte på henne halsförlängaren och planen var att sitta upp och rida en kort stund och sluta då de känns bra och jag är nöjd. Vi följde planen helt som planerat. Skrittade först ungefär 5 minuter. Sen satte jag in lite trav i nästa 5minuter. och sen skritt igen i 5minuter. Meiu var så fin. Gick låg form och var väldigt avslappnad. Vi höll inte igång så länge i trav. Först travade vi ett varv typ och så skrittade vi en stund och sen kanske trav på en långsida så bara korta snuttar. Vill inte gå föör fort fram. Men inte för långsamt heller. Sen tränade vi övergångar. Några steg skritt-några steg trav-några steg skritt... så höll vi på en liten stund i båda varven och sen blev de då skritt i 5 minuter. Jag är nöjd över Meiu idag. Hon var så fiin!<3



Sitter i sadelkammaren nu men ska in och göra mig iordning för skolan nu så vi hörs senare under dagen :D

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela