jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Det känns så grymt bra!

Publicerad 2015-02-28 14:29:00 i Allmänt,

Tävlingssäsongen 2015 kommer bli så bra känner jag. Meiu är finare än nånsin hon har varit. Då vi var på pay and jump senaste gången kändes det ändå jättebra. Då menar jag att hon kändes säker. Hon tvekade inte framför hindret och liksom "vågar jag hoppa". Hon ville över, förutom på ett hinder tittade hon till. Men det har alltid varit lite så hon bromsar upp före hindret och tvekar. 
Det är nu vi börjar bli farliga på banan. Min vinnarskalle har växt till sig mycket och jag rider Meiu mycket bättre och har hittat mera knappar. Dähär året vill jag gärna hoppa en 1m klass, om inte så 90cm ska vi iallafall hoppa. Vi ska satsa på många felfria rundor och placeringar. Det känns grymt bra. Vänta bara, snart kommer vi och då får ni akta er!!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela