jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Godmorgon ♥

Publicerad 2015-02-28 07:52:41 i

Lördag nu då. Snart skola igeen, sportlovet har gått såå snabbt. Men nu börjar vi räkna ner till påsklovet istället ;) 
Har inte skrivit om ridpasset igår och inte heller i fredags då vi var iväg till manegen men fixar det idag. Idag ska vi rida ut först. Sen kanske vi tar ett litet skutt på ridplanen. Marken är fram på ena kortsidan så där kan vi sätta upp ett litet hinder. Har inte hoppat Meiu nått på sportlovet så vill göra det. Har blivit mycket dressyr men jag måste lägga upp ett schema nu igen. Helst inte fler än två dressyrpass i veckan. Och så tänkte jag att hon får två vilodagar i veckan. Men då ska jag rida längre ridpass än en halv timme. Inte alla ridpass men ett par i veckan ska ridas en timme ungefär. Idag ska jag ta vara på den här dagen och göra så mycket jag hinner. Det är ju ändå Februari 2015's sista dag! ;D
Väldigt gammal bild, tiden då jag hade långt hår :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela