jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

hoppningen i manegen.

Publicerad 2015-01-03 19:12:56 i Meiu, Ridpass, träning,

Var ju och hoppa i manegen idag. Hade planerat hoppning idag så de blev ju helt perfekt. Först hade vi tänkt rida dit men vi slapp med transport och det var superskönt. Meiu hade nog inte orkat gå dit.. Energin var helt borta idag. Hon saktade inte av eller nått liknande men hon kändes bara helt trött. Hon brukar alltid vara så taggad när det kommer till hoppningen. Men om jag skänklade på henne ökaden hon nog farten. Men hon var inte sig själv. Men på hindren var hon jättefin, stannade eller rev inte en enda gång. Hoppade typ 80cm som högst. Och även kombination och en liten bana. Så det är jag väldigt nöjd över. Kan ju hända att hon bara var trött av vädret också. Det snöar och blåser nått otroligt. Imorgon ska vi bara ta det lugnt och göra de hon tycker är roligt. I skogen och på vägen ska vi bara rida helt utan krav. Känns hon trött då också blir det bara skritt. Snart har hon sin 10 dagars vintervila också så då får hon vila upp sig ordentligt. Men jag är ändå nöjd över ridpasset och hon skötte sig jättebra. De är ju klart att hon inte kan vara pigg varje ridpass ♡
jag och Arvid idag ♥

Nyss tränade jag själv också. Körde bara 15minuter här inne. Körde fullt hela tiden utan pauser. Armhävningar, planka, hantlyft osv..

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela