jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Lördag!

Publicerad 2015-01-31 15:26:12 i Meiu, Ridpass,

Meiu är riden. Först skrittade jag ungefär 15minuter. Först helt utan krav de första varven. Men sen krävde jag lite mer av henne. Sen travade vi några varv. Hade fokuset på en lugn och fin trav. Gjorde några övergångar till skritt också. Travade ungefär 3varv i båda varven. Så sammanlagt ungefär 6varv. Så det blev inte nå mycket trav ännu. Men hon var jättefin ändå och jättepigg. Sen skrittade vi ungefär 10 minuter. Jag är jättenöjd över passet idag! :)
Har inte gjort nått annat speciellt idag. Ska och springa ikväll också. Hade tänkt skida men känner för och springa idag. Hoppas ni får en jättebra fortsättning på denna helg :D

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela