jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

sportlov!

Publicerad 2016-02-27 09:40:26 i

Hej! Länge sen jag bloggade. Men nu har jag äntligen sportlov och tänkte uppdatera er lite. Har verkligen sett fram emot sportlovet.

På hästfronten flyter det på bra bara. Meiu rids ungefär 3-4 gånger i veckan nu. Varav minst ett dressyrpass i veckan. Annars rider vi ut en hel del lugna barbackaturer och bara har det mysigt! Hon behöver inte vara i nån toppform då vi har lagt tävlandet och hoppningen på hyllan. Kanske kommer vi skutta lite smått bara då underlaget blir bättre. 

Någon dag nästa vecka så ska Meiu flyttas, vi håller på bygga stall och hage riktigt bredvid huset. Och i samband med att meiu flyttas så hämtar vi nya ponnyn. Det är en såå fin ponny vi ska köpa. En helt frisk 10 årig ponny så hoppningen och tävlande kommer inte till min lycka vara borta för gott. Nu kommer jag och fightas med en svart ponny istället för den vita ;) 
Kommer presentera nya ponny då hon anländer och kanske jag har mera att blogga om då, eftersom jag har en ridbar ponny då. Längtar så tills hon kommer! 
Nu ska jag ut med meiu en stund och busa i snön. Ha det bra så länge! :)


💖

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela