jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

ett vanligt rörigt inlägg

Publicerad 2016-03-23 07:06:14 i

Sista dagen den här veckan i skolan och sen påsklov, hur skönt?! Ska ta vara på det här lovet och vara ute så länge det är ljust. 
Och jag har en bra skoldag också, härligt!

Har ju inte bloggat nånting dom här två senaste dagarna men det händer inte så mycket speciellt i mitt liv nujust. 
I måndags fick hästarna faktiskt "hoppa" haha. Satte upp ett hinder på ungefär 40-50cm i hagen och så sprang jag över och hoppade det några gånger, dom följer efter mig överallt. Luna tyckte det var jättekul. Kunde inget annat än skratta då hon glädjeskuttade och frustade och var så lycklig. Sen lade hon sig ner och rullade och var så nöjd.
Meiu gick mest bara bredvid hindret, hon orkade inte hoppa. Men jag ville mest bara att Luna skulle göra sig av med lite energi.
Detta kommer jag aldrig glömma hahaha. Meiu tvärnitade och sen hoppade hon och jag var helt oberädd och sen kom ett hinder direkt efter och då flög jag. Det roligaste med denna bild är ju att hon inte bryr sig att jag flyger utan hon har öronen rakt fram mot nästa hinder haha söt ponnii.


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela