jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

ridning och promenad!

Publicerad 2016-03-20 09:08:51 i

Har varit dålig bloggning i helgen men jag har inte haft tid att blogga och inget att blogga om heller för den delen. 
Nåväl, i fredags satt jag faktiskt på hästryggen igen. Efter en veckas paus. Skrittade ut Meiu i ungefär 10 minuter och även fast det var så kort stund och jag nästan bara använde den friska handen för den andra värkte så, så var det så otroligt skönt och härligt att sitta där igen. Men jag börjar lugnt bara då inte handen är bra ännu. 
Igår hade jag efter en veckas paus ut Luna ur hagen själv för första gången. Och vilken skillnad på ponnyn. Före höll hon på springa iväg med mig och tryckte ner mig i diket. Nu bara gick hon snällt bredvid mig och stannade direkt jag sa och jag kunde till och med trava med henne och i en väldigt lugn trav. Så nöjd över henne och så otroligt tacksam för den hjälpen jag har fått. 
Nu vill jag bara rida och komma igång med henne igen!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela