jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Läget med Luna..

Publicerad 2016-10-20 11:07:11 i Allmänt,

Luna mår inte så mycket bättre. Hon är ofta pigg och glad men ligger ner flera gånger om dagen och lägger inget stöd alls på de sjuka benet. Det är fortfarande ordentligt svullet och hon vill helst inte att man rör det. Kuren med antibiotika och smärtstillande börjar ta slut och benet har inte ändrat nånting. Jag hoppas verkligen hon blir bra snart! Hatar att se henne ha så ont.. Jag vet att spiktramp kan ge långvarig hälta men ändå, att en enda liten metallbit kan ge så mycket problem..
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela