jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

sista dagen i november 2014!!

Publicerad 2014-11-30 22:06:52 i Allmänt,

Har legat på latsidan med bloggen under helgen. Har hänt så mycket så jag vet inte riktigt var jag ska börja heller. I fredags var jag iallafall hemma från skolan. Hade stegring då. Så då tog jag en lång sov morgon men sen så förtjänade jag lite pengar och trimmade meiu lite. Igår (lördag) red jag också men ganska lugnt. Hoppade lite smått och red ut och galopperade lite. Sen på kvällen var jag ute med några vänner och vi hade en underbar kväll med mycket skratt och vi åt maaassa gott. Idag red jag ett blandat pass kan man säga. Först red jag på vägen och värmde upp i skritt och trav. Sen red vi lite på ridplanen i trav och galopp. Sen galopperade vi på en åker några varv och de var så kul tyckte vi båda♡ sen for vi samma runda på vägen igen och då var vi båda nöjda efter ett roligt pass♥♥ Ikväll var jag och rida till Juulias. Rebecka kom också och hon hade med Bella. Juulia red henne och jag och Rebecka red juulias hästar hansu och amor. Jag red nästan bara hansu förutom då jag skrittade av Amor. Hansu var väldigt trött men hon hade ridits tidigare idag så berodde väl på de. Sen avslutade jag kvällen med att titta på stjärnhoppning finalen. Väldigt kul men de var ganska många avramlingar denna gång, haha.. Har nog hänt mera förutom dähär i helgen också men jag skrev om de roligaste. Men nu blir de natt♥


Minns känslan här asså...♡♡

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela