jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Godkväll.

Publicerad 2014-09-30 20:47:43 i Allmänt,

Hann med de jag hade planerat. Eller provläsningen gick ju sådär. Vi hade fem kapitel i boken och jag gick snabbt igenom dom två första sen orkade jag inte nå mer. Får läsa mer i bussen istället. Ska rida imorgon innan skolan också och då ska vi äntligen köra lite galopp igen. Inte mycket men nått varv bara i båda varven. Med halsförlängaren i en låg form fortfarande. Hon måste musklas mer nu så att hon sen kommer att orka bära upp sig i en högre form. De ska nog bli bra ska ni se ;)


Meiu fick komma en stund i gräshagen idag. Men grimman ville inte vara på sin plats XD

Nu ska jag och sova så godnatt med er nu alla :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela