jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

bildbomb - Gamla bilder på mig och Meiu, del 3

Publicerad 2016-04-10 15:11:41 i Allmänt,

En regnig dag minns jag att det var här. Men jag kommer ihåg att jag var såå nöjd över passet!
"jag ska få godiiis"
Ett till hopp pass, hon hoppar såå fint! Min ridning är dock mindre fint haha!
 
 
Dessa bilder är lite söta faktiskt, fast det inte ser så fint ut. Men Meiu är ändå rätt så fin i kroppen här och hennes korta man är så fin!
Dessa bilder har jag nog visat nångång tidigare men dom fick hamna hit iallafall!
Tror det får börja räcka med gamla bilder nu, helt sjukt hur mycket vi fotat egentligen men är så tacksam och glad att jag har alla dessa bilder som visar utveckling men framförallt är de roliga att ha om några år då jag vill se minnen och stunder vi haft tillsammans!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela