jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Torsdag!

Publicerad 2016-04-14 07:13:23 i

Nyss skrev jag att jag börjar bli igång med bloggandet och nu har det stått tomt här i 2 dagar haha. Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Hästarna har promenerats och Zaku red jag ut ett pass på i tisdags. 
Luna har tappat en sko men hovslagaren kommer nästa vecka på tisdag så då kan jag äntligen börja rida igen. Luna börjar bli lite rund om magen ;)
Hästarna ville vara med på bild!
Idag ska dom få komma ut och promenera på ridplanen. Tror Meiu gillar att få gå på ett lite mjukare underlag. Har inte något mer att säga, vi hörs helt enkelt!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela