jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

torsdag

Publicerad 2016-04-07 07:17:57 i

Godmorgon! Påväg till skolan nu, vaknade sent imorse så fick ha bråttom men jag hann.
Dagens planer är inte speciellt intressanta. Ska på innebandy ikväll och innan det ska hästarna tas hand om. Meiu ska antagligen ridas. Hade tänkt skutta lite med henne, inga höga höjder bara lite omväxling. Hon är ju inte i någon bra kondition i nuläget så vi rider bara lugna och korta pass. 
Luna är det lite osäkert med nu framöver. Vi ska ha en veterinär att kolla henne först innan vi fortsätter träna. Hon har vätska i bakbenen och i vänstra frambenet och bakbenen vill hon inte att jag rör nått extra. Hon blir väldigt irriterad. Så det ska kollas upp och jag hoppas inte det är nått allvarligt. 
Hon haltar ju inget iallafall. 
Blev ett kort inlägg nu men har inte nått mera att skriva så ha en bra dag!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela