jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

måndag och sportlov!

Publicerad 2016-02-29 18:57:15 i

Tänkte skriva lite nu igen. Motivationen för bloggen börjar sakta men säkert komma tillbaka igen. Men bloggar endast då jag vill och känner att jag har nått vettigt att blogga om. Kommer inte lägga nån press på mig att jag måste blogga. 

Idag har jag tagit det ganska lugnt, det är ju trots allt sportlov. Var in till staden från morgonen och köpte foder och spån. Det är en del kvar att fixa med stallet och hagen men på onsdag hämtar vi troligtvis nya ponnyn! Det ska bli så roligt att se hur jag kan utveckla denna ponnyn. Hoppas hon går bra ihop med Meiu också så de inte blir nått problem med det. Men tror inte de ska vara något problem.

Gick en promenad med Meiu och Fritjof ikväll. Tränade mycket lydnad då det behövdes kände jag. Hon har ridits ut dom två senaste dagarna. Igår skrittade vi bara ut och dagen innan var vi ut och galoppera. Väldigt pigg har hon varit och det är alltid positivt. Tror hon tyckte det var skönt att bara skritta utan ryttare idag. Imorgon kommer några kusiner och ska rida henne. Hoppas hon sköter sig, som hon oftast gör! 

Saknar sommaren! Bilden är från förra sommaren och min systers barn Arvid rider!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela