jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

I´m back!

Publicerad 2016-06-27 11:22:46 i Allmänt,

Kom hem från resan igår, haft det väldigt roligt men skönt att vara hemma igen. Syrran har matat hästarna och Rebecka och Hansus ägare Juulia har ridit. Det hade gått bra och hästarna hade varit pigga och glada. Men nu är det skönt att ha ansvar för dom igen, är alltid så orolig att nånting ska glömmas bort att göras då jag inte är hemma. Men det var ändå lite skönt med en paus från allt här hemma. Trots att hästarna och ridningen varit saknad, men nu ska jag igång igen. Dom har fått varit ut och beta ett par timmar imorse men det började regna för en liten stund sen så dom fick gå tillbaka i hagen. Sen ska dom ridas idag också och även Hansu ska jag rida, ska bli roligt.
Jobbar långa dagar imorgon och på onsdag, men sen på torsdag åker jag till umeå och är där till fredag. Shoppa och sova på hotell är det vi ska göra där!
 
Min fina Luna!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela