jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

godmorgon!

Publicerad 2016-03-16 07:29:49 i

Hej på er! Bloggen har varit lite ouppdaterad nu men har inte så mycket att blogga om. 
Den största orsaken är väl att jag inte kan rida. Handen är inte i skick ännu. Men jag kan ändå göra det mesta med en hand, som mocka och rykta och sånt är inge problem.
Hade hit en tränare i måndags och han jobbade luna från marken. Först stod hon mer på bakbenen än på frambenen men sen gick det bra. Hon har helt enkelt fått ta över för mycket. Han kollade Lunas sadeln på samma gång och den låg inte helt bra så den ska jag inte rida mer med. Han kommer hit imorgon igen. 
Meiu skulle behöva få komma ut också, ska se om jag hittar nån som kan komma  och rida henne. 
Hoppas ni alla får en jättebra dag, kram 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela