jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

hästarna idag!

Publicerad 2016-03-04 18:55:06 i

Red Luna idag igen. Väldigt pigg som alltid! Hon har energi som för fem hästar. Men efter lite spring och bus lugnade hon ner sig lite och vi fick till det bra. Vänster galoppen är ganska svår att fatta men idag tog hon rätt på första försöket. Tycker hon var fin men träning behövs. 
Zaku och meiu ryktades och promenerades. Luna blev helt galen då jag tog ut meiu. Sprang runt och gnäggade hela tiden.. Hon vänjer väl sig hoppas jag. Gick även en promenad med luna. Hon testar väldigt mycket. Stark är hon och fösöker hela tiden gå över mig. Jag fick säga åt henne ordentligt flera gånger och mot slutet kunde hon skritta och inte börja trava hela tiden och stannade då jag ville! 
Mera träning behövs också på marken. Tur hon är söt iallafall.. 💞 
Imorgon ska alla tre hästarna ridas. Meiu ska få gå ett lite ordentligare dressyrpass. Luna ska få öva på lydnad och övergångar. Zaku går även han ett dressyrpass! Mycket ridning, det gillar jag!
Skulle vilja ha nya ridbilder på Meiu också, de var ju ett tag sen 💞 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela