jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Min nya fina ponny!

Publicerad 2016-03-02 20:38:40 i

Nya ponnyn anlände ungefär för 2 timmar sedan. Blev en lång dag med mycket sittande i bilen men hon stod så snällt i transporten. Hästarna kommer rätt så bra överens. Meiu är ju lite rädd och går undan som vanligt men inget bråk än så länge iallafall!

Luna heter min nya ponny. Hon är en korsningsponny och 140cm vid manken. Hon har endast varit en månad i Finland och hon kommer från Polen. Hon är väldigt rolig att rida, väldigt pigg och lite busig. Men det är ju en sån ponny jag ville ha ;) Hon har inte blivit hoppad med nå mycket utan det har hon nyss fått börja med. Men det är bara att träna vidare med det så blir det nog bra! 
hur fin är hon inte? Bättre bilder kommer och film från provridningen. Blev bara en snabb presentation av henne nu men är så trött! ;)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-02 21:01:57

Kul att du har börjat blogga igen :) Lycka till med nya ponnyn!

Svar: tack! :)
Jonna Ahlvik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela