jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Regn, regn och mera regn...

Publicerad 2016-07-06 17:41:01 i Allmänt,

Regnet öser ner utan uppehåll alls. Samma väder igår och troligtsvis de kommande dagarna :(
Väldigt tråkigt då jag inte får gjort nånting. Har varit till verkstaden några timmar idag och städa och målat en byrå här hemma som jag ska ha i mitt rum. Men annars har jag inte gjort nånting.
Hästarna hatar också detta väder och står bara i stallet hela tiden. Om det blir uppehåll snart ska jag ut på en promenad med dem och mocka hagen. Inte så mycket mer jag kan göra då Luna har tappat en sko och Meiu vill verkligen inte ut i regnet så ingen ridning, tyvärr.
Men här är en video jag och Jannike har fixat som ni kan se om ni också sitter inne i regnvädret. Hoppar med Bella på slutet, Igår skulle vi egentligen på tävling och hoppa en 60-70 cm klass men vi fick stryka oss, vädret var för dåligt.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela