jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

En perfekt dag!

Publicerad 2016-04-09 22:32:05 i

Idag har jag haft en rolig dag, allt har gått så bra! 
Började morgonen med ett pass med Meiu. Vi red ett pass på ridplanen med några små hinder framme. Dom låg på cirka 40-50cm så det var bara små skutt. Men såå fiin hon var!! Vi har ju bara ridit ut lugnt det senaste men hon var ändå såå mjuk. Och hon tyckte det var suuperkul! Bilder kommer upp imorgon! 
Sen fick hon sina hovisar fixade och numera kommer hon gå barfota. Hon ska snart pensioneras så vi tar det steg för steg och trappar ner. Hon stod snällt hela tiden som alltid. 
Fotade sen Jannike och Zaku då även dom skuttade lite och dom var superduktiga. Så roligt att följa med deras resa då Zaku utvecklas hela tiden och börjar bli en riktigt fin ponny!
Dagen avslutades med bowling och en god mat. Skönt och roligt avslut på dagen! Och nu ska det bli såå skönt att gå och lägga mig och så blir det nya tag imorgon! 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela