jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Mina inköp i tammerfors!

Publicerad 2016-04-04 21:37:00 i Allmänt,

Ett par gul-gröna benlindor. Dessa blir fina på Luna!
En välbehövlig magic brush, använder dom mycket nu under fällningsperioden.
Hästgodis med banan och äppelsmak, hästarna älskar dom!
En ridhjälm, gillar den stort. Välbehövlig och billig var den.
Och ett fullcheek bett. Kommer främst användas åt Luna men provade det även på Meiu igår och hon gillade det. Har läst om det en del och det är ungefär som ett vanligt tvådelat bett, enda skillnaden är att det inte kan glida genom munnen på grund av stängerna på sidorna!
Detta var mina inköp, inte så mycket men mest välbehövliga grejjer!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: .

Publicerad 2016-04-06 14:44:30

Vad kostade hjälmen? :)

Svar: 50€ egentligen men då var det även rea på den så den blev lite billigare :)
Jonna Ahlvik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela