jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Fredag!

Publicerad 2014-02-28 16:05:01 i Allmänt,

Wilma och två av hennes kompisar frågade om dom fick fara ut och gå med Meiu och rykta henne så dom fick självklart fara det. Tror nog meiu var nöjd av att bli ompysslad då det annars brukar bara vara en och nån gång två som pysslar med henne. Jag ska till stallet riktigt snart och mocka och fylla på vatten och dom vanliga sysslorna. Funderar på att smörja tränset också för det är en stund sen.
(hinner inte lägga nån bild nu)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela