jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

ursäkta..

Publicerad 2015-12-16 19:58:41 i Allmänt,

Ursäkte den dåliga uppdateringen.. Har funderat lite fram och tillbaka och nästan bestämt mig för ge upp bloggningen, en gång för alla. Men velar lite fortfarande.. Bloggen kommer inte raderas iallafall, här finns i princip inlägg från hela min och meius resa. Några månader är borta men annars. Den dagen hon inte finns hos mig längre vill jag kunna blicka tillbaka och läsa om allt vi upplevt, hon och jag.
 
Nu till en mycket roligare nyhet: Meiu ska stanna här hos mig, hon ska inte säljas!! Allting blev ändrat. Meiu flyttar hem till oss, helt utanför huset. Vi är därför på jakt efter en sällskaps ponnny. Vet ni nån sällskaps ponny som säljes eller lånas ut inom österbotten området så hör av er till mig. Jag är så lycklig över att det blev såhär. Jag och Meiu ska vara tillsammans tills döden skiljer oss åt. Det är inte menat att vi ska skiljas ännu.  Jag kan bara inte sälja min bästa vän, min älskade fina Meiu. Aldrig.
 
Älskade, älskade häst. Så glad att jag har dig, du och jag, föralltid.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela