jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Kvällstankar en fredagskväll..

Publicerad 2015-01-30 23:21:58 i

Det är mycket som ni inte vet. Sånt som jag inte berättar på bloggen heller. Jag skulle så vilja skriva ut allt. Hur alla mina dagar är och mina tankar. Men jag kan inte det. Däremot kommer jag nog kunna skriva ut nått som troligtvis sker inom snar framtid. Men ni får vänta ännu. 
Då är det främst på hästfronten jag tänker på. Vad vill jag? Är det hoppning jag vill satsa på? Är det värt de? Jag vet att jag vill hålla på med hästar. Alltså ett liv utan hästar, det finns inte i min värld just nu. Men vill jag bli en hoppryttare på elitnivå? Är det dit jag vill komma eller bara komma ut på mindre tävlingar? Det vore också superkul och rida in och utbilda unghästar eller rädda misshandlade hästar eller såna som ska slaktas. Alltså rädda liv, det skulle ju kännas så bra. Men då älskar jag också att hoppa. Det är så svårt. Jag och Meiu satsar på hoppning. Sen när hon blir äldre så vet jag inte hur det blir. Det får framtiden utvisa. Och de är det som är så spännande. Allt kan hända. Kanske blir jag elitryttare, kanske rider jag in unghästar eller kanske räddar hästar eller nått annat. Jag älskar den här sporten så otroligt mycket. Och det är här jag vill satsa, hur de blir får ni se i framtiden!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2015-01-31 21:32:13

väntar med spänning på vad som kommer hända :) fin blogg.

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-14 16:41:09

när tänker du skriva ut det? :)

Svar:
Jonna Ahlvik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela