jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

tisdag

Publicerad 2016-04-26 07:10:47 i

Godmorgon på er. Vaknade på trötta sidan idag, även fast jag sov tillräckligt mycket inatt. Men får ta mig igenom skoldagen nu bara! Vad händer idag då? Meiu ska ridas iallafall. Får se vad för roligt vi hittar på ;) 
Luna vet jag ej vad jag ska göra med. Hon kanske får komma ut på en promenad eller nått! Ska sätta mig ner nån dag och skriva ett inlägg om läget med Luna och hur jag ser på framtiden. Mycket med Luna har lämnats bort från bloggen. Men ska försöka ta tag i det. 

Har inget mer att säga nu men hoppas ni får en bra dag!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela