jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Luna idag!

Publicerad 2016-04-29 22:34:57 i Allmänt,

Idag fick Luna jobba lite, eller jobba och jobba.. Göra av sig med lite energi rättare sagt. Jag longerade henne en stund då jag tänkte sitta upp på henne imorgon. Hon var pigg och väldigt busig. Senaste då jag red henne sparkade hon ju massor men nu fick jag se att det bara var av glädje och bus och inte smärta, vilket var väldigt skönt. I traven var hon riktigt fin, galoppen blev det mycket skutt och bus i, vilket ni ser på bilderna. Men det behövs longering och hantering från marken för att stärka vårt band. Sen kunde jag kalla på henne och så vände hon in mot mig. Jag är riktigt nöjd och hon var duktig!
Här kommer en hel del bilder.. Viss är hon ändå fin? Men rund om magen ;)
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela