jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Snabb uppdate!

Publicerad 2016-04-05 22:14:36 i Allmänt,

Hej på er och hoppas ni har det bra!
Jobbig skoldag idag då jag var väldigt trött och var väldigt frusen och mellan varven hade jag huvudvärk och tandvärk. Men jag tog mig igenom skoldagen i alla fall!
Humöret vändes i alla fall då jag kom till hästarna och möttes inte av bara en, utan två gnäggningar. Luna har också börjat gnägga åt mig då jag kommer till hagen. Vi börjar komma närmare och närmare varann. Jag har nog världens underbaraste ponnyer. Det tog ett bra tag innan jag fick Meius tillit men nu är hon min number one och hon kommer alltid finnas i den speciella platsen i mitt hjärta. Nåja, nog pratat om det!
Orkar knappt hålla upp ögonen är fruktansvärt trött. Men ville bara uppdatera lite snabbt.
Bloggningen kommer bli bättre, jag lovar.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela