jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Jag har sommarlov!!

Publicerad 2016-06-05 11:16:14 i Allmänt,

Hejsan på er! Solen skiner ute men det är lite blåsigt. Men vad gör det när sommarlovet äntligen är här?! Ett långt och skönt sommarlov har jag framför mig. Och det innebär också att bloggen nu ska igång ordentligt, wohoo! Nu har jag tid för bloggen och jag är supertaggad på att komma igång. Men ibland har jag inga ideer på inlägg att skriva så ni får jättejätte gärna kommentera vad ni vill läsa. Behöver inte vara hästiga inlägg utan vad som helst, så släng in en kommentar! :) Har försökt fixa till bloggen lite men är inte helt nöjd ännu, har en del fix kvar. Men allt ska bli bättre!
 
 
Här var det fortfarande kyligt och vintertäcken fick värma hästarna.


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-05 22:17:39

Åsikts inlägg sko va nice å typ..
Dagens höjdpunkt
Lite av varje så att säg😉

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-14 22:56:06

Åsiktsinlägg om ryttarens storlek i föhålland ti hästn? T.ex. Va e maxvikt du sku lägg på din hästa? Eller ponnyer övelag? Finns e folk som e föstor ti rid? Om en kar tex väger 100kg o e 180 lang, ere uteslutet ti rid tå?

Svar: tack för tipset! :)
Jonna Ahlvik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela