jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Torsdag

Publicerad 2016-06-09 14:39:28 i

Är ledig resten av veckan, jobbade igår och i måndags. Är ungefär två dagar i veckan. Men vädret skulle gärna få ändra nu. Har regnat och stormat massor i snart två dygn nu. Men det vänder väl snart hoppas jag.
Är vid syrrans nu, har bakat inför dopet i helgen. Lyckades bra och goda bakverk blev det!
Troligtvis får hästarna vila idag också.. Om inte vädret lugnar sig mot kvällen. Meiu hatar verkligen detta väder. Dom står i stallet med varma täcken på mestadels. Ibland kommer dom ut en sväng men bara då jag kommer till hagen. Såhär såg hagen ut igår och idag är den dubbelt värre. Och detta är bara en liten del av hagen..

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela