jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

bildbomb, gamla bilder på jag och Meiu del 1

Publicerad 2016-03-26 21:52:07 i Allmänt,

Detta var ett av dom första passen på Meiu. Jag var så liten där och väldigt dålig på att rida. Tänk att det en gång började här.
Detta var andra gången jag hoppade med henne. Första gången bara skenade hon över hindren men denna gång var hon lugnare och jag minns hur stolt jag var.
Lite galoppbilder.. Jag rider som en anka och Meiu går inte alls fint men kom ihåg att vi alla en gång varit där.
Tur Meiu är söt iallafall annars hade det sätt förskräckligt ut..
En kall vinterdag då vi klädde på oss ordentligt, väldigt fin outfit måste jag påpeka haha!
Här har vi utvecklats lite mera men mina händer alltså. Där hade jag stora problem med att hålla dem för lågt nere.
Tror det får räcka för denna gång. Kommer en del 2 också, kanske del 3 beror på hur mycket bilder jag har kvar som är ovisade. I nästa del blir det mera hoppning, stor skillnad på utvecklingen där också men det får ni se senare.
Vet att jag har väldigt fula outfits och på en del bilder inte ens ridkläder men se på helheten hur vi har utvecklats. Har svårt att tro att jag red en gång sådär men alla har vi varit nybörjare nångång!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela