jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

igår och idag!

Publicerad 2016-03-17 07:14:57 i

Hann inte blogga igår innan jag somnade. Var så trött och somnade nästan direkt jag lade mig ner, men jag hade tänkt blogga. Nåja, det hände inte så värst mycket intressant igår ändå. Var ute vid hästarna i princip resten av dagen efter skolan.  Mockade hela hagen  och tog bort nästan allt vatten ur hagen, de var en stor pöl över typ halva hagen men nu är den nästan helt borta. Fick hjälp av farsan också. Rebecka kom och rida Meiu. Jag gick med och hon red och så for vi en sväng på vägen. Nästan bara skritt men lite trav också. Meiu var nöjd och glad! Skönt att få hjälp då jag inte kan rida själv. 
Luna blev bara ryktad.

Idag då, tränaren kommer nästan direkt jag kommer hem från skolan. Har en sadel vi ska pröva idag och se hur den ligger. Hoppas den passar så hon kan ridas, hon blir så pigg då hon vilar ;)
Får se vad Meiu får hitta på! 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela