jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

söndag - sista dagen på sportlovet..

Publicerad 2016-03-06 09:34:55 i

Hade skrivit ett långt inlägg igår om ridpassen men precis innan jag skulle publicera det så försvann allt.. Orkade inte skriva om det för jag var rätt så trött.
Men det var 3 helt okej ridpass. Meiu var lite trött och hittade inget bra stöd och hon ville gärna skjuta ut bogarna. Men mot slutet fick jag mer koll på det. Luna var också lite trött. Eller trött och trött.. Då hon är trött är hon som då Meiu är pigg, haha! 
Zaku var fin och jobbade på bra.

Idag ska Luna ridas och Rebecka kommer med och fotar och så får hon sitta upp en stund. Sen får Luna en välförtjänt vilodag imorgon. Får se om Rebecka orkar fota jag och Meiu lite också ;) länge sen de fotades nya bilder på oss.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela