jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

veckans blogg!

Publicerad 2016-04-03 20:47:53 i

Tänkte börja med nått nytt här på bloggen och då tänkte jag att varför inte börja skriva om de bloggar jag läser. Jag läser en hel del bloggar men i princip endast hästbloggar förstås. Så jag kommer nu i ett par veckor framöver skriva om en blogg i veckan och jag hoppas ni kikar in på dessa bloggar för de är såå värda att läsa!

Först börjar jag såklart med den blogg jag tycker är allra bäst och som jag klickar in på allra först då jag kollar igenom bloggarna. 
Jag pratar om Linn Strelins blogg - Ztreliin.se 
Jag har följt Linns blogg sen en tid tillbaka, det var nångång då hennes förra ponny Picasso var vid liv fortfarande. Och jag fastnade direkt. För det första skriver hon väldigt bra och skriver en hel del om sina åsikter om saker och ting. Men det jag fastnade mest för var och är nog att hon aldrig har gett upp. Hon har haft väldigt mycket motgångar men hon står fortfarande kvar på benen och kämpar med ridsporten. Picasso kämpade hon med i flera år tills det inte fanns nått mera att göra. Kan lova er att jag aldrig nånsin förut sätt någon kämpa så mycket för en häst. Hon vill alltid hästarna väl och försöker alltid lyssna till hästarna när nått inte är som det ska. I nuläget har hon en storhäst och den är jättefin, är lite kär i den faktiskt.. ;)  Och hon rider såå bra! Hon håller precis på sätta igång sin häst nu och jag hoppas de får komma igång ordentligt utan motgångar nu. 
Ni bara måste kika in på hennes blogg, Så läsvärd!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela