jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Årets första tävling imorgon!

Publicerad 2016-05-09 14:58:50 i Allmänt,

Yes, ni läste rätt. Imorgon är det dags för årets första tävling för min del.Jag ska hoppa en liten klass med Rebeckas ponny, Rebella. Hoppade henne ett pass förra veckan och det gick bra. Hittar man gasen på henne så är hon jätte trevlig och rolig att rida. Ska jogga henne idag och känna av så gas och broms fungerar. Jag är jäätte taggad inför imorgon. Ska även inviga min kavaj då ;) Här kommer iallafall bilder från hopp passet förra veckan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-05-11 05:55:26

Har rebecka en helt egen häst eller har hon bara en ridhäst vid något stall? Ifall no har en egen har hon den där hemma vid deras?

Svar: jo, hon har en helt egen häst där hemma!
Jonna Ahlvik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela