jonnaahlvik.se

Välkommen till min blogg! Hoppas ni ska trivas!

Resultat!

Publicerad 2016-05-10 21:27:12 i Allmänt,

Hej på er! Årets första tävling är gjord, och med väldigt bra resultat dessutom. 
På framridningen var fokuset bara på att ha henne fram hela tiden. Hon var vääldigt pigg vilket var skönt, jag är vanare med pigga hästar ;) Hon var väldigt fin på framridningen men sen då jag började hoppa fram höll hon inte galoppen hela vägen fram till hindret vilket resulterade i att vi kom närainpå hindret flera gånger men sen fick vi till några riktigt bra språng.
 
Sen då vi kom in på banan fick vi upp en bra galopp och första hindret gick fint, tog ut svängen till andra hindret ordentlligt. Där tvekade hon först men jag fick över henne så det blev ingen vägring. Sen flöt det på bra resten av banan och i omhoppningen. Gjorde några snäva svängar och vår runda belönades med en 7:e placering. Jättekul, hade inte räknat med nån placering men Bella gjorde det jättebra. Det var 29 startande i min klass så jag är nöjd! Här kommer lite mera bilder!
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna Ahlvik

Hej och välkommen! Jonna Ahlvik heter jag och är en 16 årig tjej. Här kommer ni få följa mitt liv och min vardag som mest går till hästarna. Jag har två ponnyer, en d-ponny vid namn Meiu och en c-ponny vid namn Luna. Hoppas ni vill följa vår resa och utveckling tillsammans, Kram <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela